«Αιώνες έχω να βγω ραντεβού»


«Αιώνες έχω να βγω ραντεβού»

«Αιώνες έχω να βγω ραντεβού»
Η Σερένα Γουϊλιαμς αποκάλυψε στη συνέντευξη Τύπου του Αυστραλιανού Όπεν ότι εδώ και πολύ καιρό μόνο το τένις υπάρχει στη ζωή της
Μπορεί να είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα κορίτσια του τένις και σίγουρα ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα αλλά τα βράδια κοιμάται εντελώς μόνη! ‘Η τουλάχιστον έτσι λέει η ίδια ηΣερένα Γουϊλιαμς.
Η Αμερικανίδα σούπερ σταρ της ρακέτας χαρακτήρισε την ερωτική της ζωή «ανύπαρκτη», όταν ρωτήθηκε σχετικά κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το Αυστραλιανό Όπεν.
«Δεν έχω βγει ραντεβού εδώ και αιώνες», απάντησε χαρακτηριστικά η πληθωρική πρωταθλήτρια και παραδέχτηκε ότι…  έχει κι εκείνη τις ευθύνες της: «Κάποιες φορές γίνομαι πολύ επιλεκτική και δεν ικανοποιούμαι με τίποτα. Είναι και κάπως τρελή η κατάσταση τώρα γιατί συμβαίνουν τόσα πολλά ώστε ακόμη κι όταν δεν παίζω τένις να μην μπορώ να κοιμηθώ γιατί συνέχεια κάτι έχω να κάνω».
Η 30χρονη Σερένα –έχει κατακτήσει 27 τίτλους σε τουρνουά του Γκραν Σλαμπ- έβγαινε ραντεβού με τον ράπερ Common τα τελευταία τρία χρόνια αλλά χώρισαν πριν λίγους μήνες. Ο φωτογραφικός φακός των παπαράτσι την έχει «συλλάβει» αρκετές φορές, τις τελευταίες εβδομάδες, με τον Καναδό ράπερ Drake αλλά κι οι δύο επιμένουν ότι η σχέση τους είναι πλατωνική.
ΠΗΓΗ:http://www.onsports.gr
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr

Τερπνή, πολιτισμός,

αρχαία,  εργασία

και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com