Παρελθόν ο Ντιντιέ Ντρογκμπά

Ο Ντιντιέ Ντρογκμπά δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τσέλσι, όπως ανακοίνωσε επίσημα ο αγγλικός σύλλογος.
Την Δευτέρα υπήρχαν κάποιες φήμες από την Γαλλία, πως ο ίδιος αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του αυτές επιβεβαιώθηκαν μία μέρα μετά.
"Θέλω να βάλω τέλος σε όλη την φημολογία και να επιβεβαιώσω πως φεύγω από την Τσέλσι", τόνισε ο Ιβοριανός στράικερ στην επίσημη ιστοσελίδα της Τσέλσι.
"Ήταν πολύ δύσκολη απόφαση για μένα, είμαι πολύ υπερήφανος για αυτά που πετύχαμε, αλλά νομίζω πως ήρθε η ώρα για μία νέα πρόκληση".

"Ως ομάδα πετύχαμε τόσα πολλά και πήραμε όλα τα τρόπαια. Το περασμένο Σάββατο ήταν μια μεγάλη μέρα για όλους στον σύλλογο και είμαι υπερήφανος που ήμουν μέρος σε αυτήν αλλά και σε όλες τις επιτυχίες του συλλόγου, ο οποίος ήταν το σπίτι μου για 8 χρόνια".
"Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία αυτή και να ευχαριστήσω τους πάντες, κυρίως τον Ρομάν Αμπραμόβιτς και τους συμπαίκτες μου, από τους οποίους αρκετοί έχουν γίνει φίλοι μου και θα είναι είναι φίλοι για μια ζωή".
"Ευχαριστώ ιδιαίτερα και όλους τους φιλάθλους που μου έδειξαν την αγάπη και την υποστήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια".
"Εύχομαι στον σύλλογο τα καλύτερα και να συνεχίσει την επιτυχίες στο μέλλον, θα είστε για πάντα στην καρδιά μου".
Ο Ντρογκμπά είναι 34 ετών, η Τσέλσι τον είχε αποκτήσει με 30.000.000 ευρώ το 2004 από την Μαρσέιγ, ενώ οι φήμες των θέλουν να συνεχίζει στην Κίνα, χωρίς να αποκλείεται και η επιστροφή του στην Μασσαλία.
πηγη: http://gr.news.yahoo.com
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr

Τερπνή, πολιτισμός,

αρχαία,  εργασία

και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com