Εγγραφές-μετεγγραφές ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών για την περίοδο 2016-2017 Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ

.

.

.

.
Από το Blogger.

.

.
Menu :
 
Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Eπίπεδη κοιλιά: με 6 κινήσεις.

0 σχόλια
Προσαρμοσμένοι στα πρότυπα που επιβάλλουν οι σταρς και τα μίντια υποφέρουμε όλοι σχεδόν από την εικόνα λίγων περιττών κιλών στα σημείο της κοιλιάς ή γύρω από τη μέση. Οι οριστικές λύσεις είναι εξαιρετικά επώδυνες (μόνιμο γυμναστήριο και δίαιτα), υπάρχουν ωστόσο κάποια βήματα που απαλλάσσουν από το φούσκωμα και το πρήξιμο.
Οχι στο αλάτι
Όταν καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες αλατιού, πετυχαίνετε δύο πράγματα: Να επιδεινώνεται το πρόβλημα της κυτταρίτιδας και επιπλέον να γίνεται κατακράτηση υγρών. Κατακράτηση υγρών τι σημαίνει; Εxtra φούσκωμα στην
περιοχή της κοιλιάς και όχι μόνο. Αποφύγετε επίσης το έτοιμο φαγητό και κυρίως τις κονσέρβες.
Οχι στην κατανάλωση καφέ και αλκοόλ.
Πίνετε 2 λίτρα νερό ανά μέρα και αφήστε τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί
Οχι στις τσίχλες
Μπορεί να μην το καταλαβαίνετε αλλά η τσίχλα βοηθάει στο πρήξιμο. Κάθε φορά που μασάτε μαζεύετε και αέρα στο στομάχι σας
Οχι στα πικάντικα
Οι spicy τροφές προκαλούν ερεθισμό στο στομάχι και επομένως πρήξιμο. Αποφύγετε για λίγες μέρες το μαύρο πιπέρι, το chilli, τις hot sauces και το σκόρδο
Μειώστε τους υδατάνθρακες
Για δέκα μέρες αποφύγετε το λευκό ψωμί, ρύζι και μακαρόνια και προτιμήστε τα ολικής. Όλα με μέτρο.
Oχι στα προϊόντα με ζάχαρη, όχι στα ποτά με ζάχαρη
Ακόμη και η μπύρα προκαλεί φούσκωμα και κυρίως, φυσικά, τα αναψυκτικά που περιέχουν πολύ ζάχαρη.
Πηγή: http://gr.news.yahoo.com

ΧΟΡΗΓΟΙ ΑΣΠΙΔΑΣ - INTERNET

Πληροφορίες για ομάδες S.League 2013-14


Google+ Followers

 
ΑΣΠΙΣ ΤΕΡΠΝΗΣ © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger . Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here