Χαριστέας: «Είμαι αισιόδοξος ........

Ο Άγγελος Χαριστέας εμφανίστηκε αισιόδοξος για την παρουσία της Ελλάδας στο Μουντιάλ, αλλά και ανήσυχος για την επόμενη ημέρα μετά τις αποχωρήσεις των Καραγκούνη και Κατσουράνη. 
Για το μέλλον του: 

«Δεν το έχω δηλώσει μέχρι στιγμής. Είμαι λίγο περίεργος σε αυτά τα πράγματα. Δεν μου αρέσουν οι αποχαιρετισμοί. Καμιά φορά δεν το πιστεύεις και μέσα σου ότι σταματάς το ποδόσφαιρο. Όλα δείχνουν ότι θα σταματήσω να παίζω επαγγελματικά. Είναι κάτι που ήρθε πολύ ομαλά στην καριέρα μου. Στεναχωριέμαι για κάποια παιδιά, αφού είναι δύσκολο να αγωνίζεσαι σε υψηλό επίπεδο και ξαφνικά να σταματήσεις την καριέρα σου. Είμαι γεμάτος μέσα μου και είμαι ευλογημένος για όλα αυτά που έζησα στην καριέρα μου. Ακόμα και σήμερα ο κόσμος μου δείχνει την αγάπη του και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο». 


Διάβασε περισσότερα στο: Χαριστέας: «Είμαι αισιόδοξος για το Μουντιάλ» | gazzetta.gr 
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr

Τερπνή, πολιτισμός,

αρχαία,  εργασία

και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com