Έλενα Παπαβασιλείου Νο 1 Hot Ελληνίδα

Ο διαγωνισμός One Woman 2011 τελείωσε! 
Η ετυμηγορία

H Έλενα Παπαβασιλείου είναι η πιο hot Ελληνίδα του 2011. 15.480 ψήφοι μέσα σε λιγότερο από δυο μήνες που τρέχει ο διαγωνισμός. Και μια συντριπτική διαφορά 23,6% από το Νο2. Τα νούμερα επιβεβαιώνουν την πραγματικότητα. Ο λαός ψηφίζει Έλενα δαγκωτό.

Το σχόλιό της


‘Χαίρομαι που αρέσω στον κόσμο και τον ευχαριστώ που με επέλεξε. Αλλά η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν νοιώθω έτσι μέσα μου. Δεν ξυπνάω δηλαδή κάθε πρωί ρωτώντας τον μαγικό μου καθρέφτη να μου επιβεβαιώσει ότι ‘’Εσύ, βασίλισσα μου, είσαι η ομορφότερη από όλες’’. Για την ακρίβεια θεωρώ ότι κάθε γυναίκα έχει την δική της ομορφιά και ότι υπάρχουν πολύ διαφορετικά γούστα. Ευτυχώς, γιατί αλλιώς θα θέλαμε όλοι τους ίδιους ανθρώπους’ 


Πηγή:  http://www.oneman.gr
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr

Τερπνή, πολιτισμός,

αρχαία,  εργασία

και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com