8 ετών Sanele «παντρεύτηκε» την 61χρονη Helen !

Αισθήματα θυμηδίας έχει προκαλέσει σε όλον τον κόσμο η είδηση ότι ο μόλις 8 ετών Sanele Masilela «παντρεύτηκε» την 61χρονη Helen Shabangu !
Τον ...ιδιότυπο μάλισα αυτό γάμο τον παρακολούθησαν 100 καλεσμένοι.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Sun, ο μικρός αποφάσισε να παντρευτεί διότι ο παππούς του ήθελε να τον δει παντρεμένο πριν πεθάνει. Ο Sanele Masilela ανέφερε πως είδε το πνεύμα του παππού του να του ζητάει να παντρευτεί την εκλεκτή της καρδιάς του. 
«Είπα στη μητέρα μου πως θέλω να παντρευτώ, επειδή ήθελα να
χαροποιήσω τον νεκρό παππού μου. Είμαι ευτυχισμένος που παντρεύτηκα την Ηelen. Φυσικά και θα συνεχίσω το σχολείο μου. Όταν μεγαλώσω, θα παντρευτώ κάποια γυναίκα της ηλικίας μου», δήλωσε ο νεαρός. 
Από την πλευρά της, η νύφη δήλωσε: «Είμαι ήδη παντρεμένη και μητέρα πέντε παιδιών. Είναι μια απλή τελετή, η οποία έκανε χαρούμενους τους προγόνους. Αυτό μου αρκεί».
Οι γονείς του παιδιού λένε πως ο γάμος αυτός έχει μόνο πνευματική ισχύ και όχι νομική. Άλλωστε, η Helen και ο μικρός Sanele oύτε υπέγραψαν πιστοποιητικό γάμου, ούτε μένουν μαζί.
Πηγή: http://newssalonika.blogspot.gr
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr

Τερπνή, πολιτισμός,

αρχαία,  εργασία

και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com