Μεταξύ σοβαρού και αστείου από gazzetta: δεν ήταν ο Στοχ ...

Δεν ήταν αυτός ο Στοχ στη Θεσσαλονίκη!

Μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί! Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ που έφτασε σήμερα στη Θεσσαλονίκη δεν ήταν ο Στοχ! Ποιος ήταν; Ο Μίλων Φιρίκης και οι «Μικροί Ήρωες» έχουν την απάντηση.  

Διέκοψα τις διακοπές μου στις εξωτικές Μαλδίβες φίλοι μου διότι το καθήκον με καλούσε. Ο ξάδερφος μου ο Χριστόδουλος (τρελός Σαλονικιός) με πήρε τηλέφωνο πριν λίγες ώρες και με τρεμάμενη απ’ την ταραχή φωνή, μου αποκάλυψε το ένοχο μυστικό του ΠΑΟΚ: Ο φερόμενος ως Στοχ, που έφερε ο Ιβάν στην Τούμπα, δεν είναι ο original Στοχ, αλλά ένα πατριωτάκι μας που είχε περάσει μάλιστα παλιά από τον ΠΑΟΚ (μιλάμε για μεταγραφή επιπέδου Φραντσέσκο Σκαρντίνα).
 Αγώνες σκοποβολής 16/8/2013 στη Τερπνή ΕΔΩ 
Ο ξάδερφος ήταν απόλυτος! Μου το ορκίστηκε στις φαρμακερές σέντρες του Νίκου Σπυρόπουλου (όρκος ιερός για εκείνον) ότι ο ποδοσφαιριστής που είδε σε απόσταση τριών μέτρων στο αεροδρόμιο μαζί με άλλους 200 τρελαμένους ΠΑΟΚτσήδες δεν ήταν ο Στοχ, αλλά ο Κουτσιανικούλης φρεσκοκουρεμένος. Στην αρχή ομολογώ ότι δεν τον πίστεψα. Μετά είδα τις φωτογραφίες από την άφιξη του Σλοβάκου και έκανα το σταυρό μου μαγεμένος. Λες;

Πηγή: http://www.gazzetta.gr  
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr

Τερπνή, πολιτισμός,

αρχαία,  εργασία

και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com